sunnuntai 15. marraskuuta 2015

~Luovuta toi turha rooli~

~Muiden katseet arvostelee,
joten harkitse eleet.
Mieti tarkkaan mitä teet,
piilota mielipiteet.
Mut mä toivon et sä näät,
kaikki tää on häilyvää.
Mä nään pintaa syvempään,
ja sanon sulle että mulle sun ei tarvii esittää~
-Lucas - Täydellisen epätäydellinen-

Mooi!
Musta tuntuu etten olisi käynyt blogin puolella ikuisuuteen, joka kyllä jollain tasolla pitää paikkansa. Joku saattoi huomata, että pidin pienen tauon, jonka tarkoituksena oli vähentää mun stressiä. Okei, siihen tämä tauko ei auttanut lainkaan, koska mä aloin sitten stressaamaan siitä etten ole tehnty blogiin mitään. Mulla on jotenkin nyt mennty paljon enemmän aikaa kavereiden kanssa olemiseen ja kännykän näpräämiseen, kun mihinkään oikeasti järkevään esim. koulu hommiin. Mulla on niin kamala stressi senkin takia päällä, että koeviikko alkaa torstaina ja enkä ole yhtään varma pitäisikö mulla olla kaikki yhteiskuntaopin tehtävät ja vihko jne valmiina perjantaiksi, jolloin muilla kurssilla olevilla on kyseisen aineen koe. Mutta mulla se on vasta viikkoa myöhemmin, niin en tiiä voinko palauttaa ne kaikki vasta silloin? Ainoa stressiä aiheuttava aine koeviikolla tulee olemaan äidinkieli, koska siitä opettajasta ei todellakaan tiedä, mitä hän aikoo sinne kokeeseen laittaa! Koska se on uhannut juurikin kaikilla niillä tehtävillä, joita en osaa ollenkaan. Maantieto ja yhteiskuntaoppi varmaankin menee ihan hyvin. Fysiikan ja matikan suhteen mulla on vähän korkeemmat tavotteet, koska fysiikassa oon pärjännyt aina hyvin ja matikasta on vain pakko saada kasia parempi numero. Muu ei kelpaa, muuten meen ainoastaan sitä matikkaa uusintaan korottamaan, jos se on taas 8! Ei ole onneksi niin vaativa koeviikko tiedossa kuin viime jaksossa oli ja tulevassa kolmos jaksossa tulee olemaan. 
Kumminkin tämä mun tauko loppuu nyt tähän ja aloitetaan niinkin perus bloggaajan postauksella, kuin ostosten esittelyllä. Mä en oo pitkään aikaan ruuan lisäks ostanut mitään, joten nyt kun oltiin viikko sitten lauantaina äitin kanssa kaupoilla etsimässä mulle farkkuja ja isälle isänpäivälahjaa, niin tuli samalla pari juttua ostettua. Jaa pari vai...
Aloitetaas...






 | Villatakki | 29.90€ | Spiritstore |






| Toppi | 12.95€ | Bikbok |






| Pitsitoppi | 9.95€ | Bikbok |






| Nyöritetty paita | ?€ | Bikbok |




| Huivi | 19.95€ | Bikbok |




| Ripsien taivuttimet | ?€ | Sokos |




| Kulmakynä | ?€ | Sokos | Lumene - sävy: 3 |






| Huppari | 66€ | Intersport | Nike |






| Juoksukengät | 176€ - Ale 105,60€ | Intersport | Nike |






| Talvikengät | 139,90€ | Kookenkä | Legero |






| Tuoksukynttilä | 12,90€ | ? | Tuoksu - Laventeli & Vanilija |






| Huulipuna | ?€ | Sokos | Gosh - sävy: 007 Matt Cherry |


Tälläiset ostokset tällä kertaa! Ens viikolla luvassa postausta hiusteni muodonmuutoksesta... Muutenkin joulukuu lähestyy, jolloin viikossa tulee kaksi postausta. Yleensä tiistaisin ja sunnuntaisin, paitsi viikolla 52 eli sillä viikolla, jolloin on jouluaatto niin tulee postaus maanantaina, torstaina (jouluaattona) ja sunnuntaina! Toivottavasti tykkäsitte!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti